Katselin aarrekarttaani tälle vuodelle, tunnen kuinka ihania asioita siinä on. Mikä estää niiden toteutumisen, minäkö itse? Jos näin on, niin nyt ne esteet on poistettava tässä ja heti. Mietin elämääni taaksepäin. Kuusitoista vuotta velat rästissä, kaksikymmentä vuotta sairastumisesta, kolmekymmentä vuotta siitä kun karkasin kotoa, kun en enää kestänyt sitä kaikkea mitä minulle oli tapahtunut. Silloin halusin kirjoittaa elämänkerran itsestäni, mutta päädyinkin polttamaan kaikki päiväkirjat, ettei kukaan saisi tietää millaista minun elämä oli ollut.

Nyt minulla on kaksi aivan ihanaa lasta. Miksi minä en kykene ansaitsemaan heille leipää, mikä estää minua ja lapsia elämästä taloudellisesti riippumatonta onnellista elämää? Minun elämässä taloudellisesti on ollut muutamia parempia kausia ja nekin on perustuneet miehen avulla saatuun taloudelliseen helpotukseen. Sitten nämä mies suhteet ovat osoittautuneet mahdottomiksi jatkaa eteenpäin ja niinpä minä olen samassa kurjuuden tilanteessa kuin aikaisemminkin.

Miksi minulla naisena ei ole ollut mahdollisuutta menestyä? Miksi minä olen vain joutunut kärsimään taloudellista kurjuutta ja ihmissuhteiden onnettomuutta ja mahdottomuutta. Rakas Jumala olen onnellinen, näinä vuosina olen todella löytänyt sinut. Sinä olet minua aina lohduttanut näinä surun hetkinä. Tiedän että vielä tulen kirjoittamaan kirjan elämästäni, mutta toivon sen voivani tehdä niin että se sisältää ikuisen toivon viestin, ikuisen rakkauden viestin, sinun viestin.

 

Rakas Laila, sen tähden sinä olet tämän kaiken käynyt läpi että sinä tiedät mikä on minun sanoma. Sinä tiedät että minä olen olemassa sinulle. Minä olen ollut aina olemassa. Hädän hetkinä olet aina turvautunut minuun ja sinä olet selviytynyt eteenpäin. Sinä vaan olet pyytänyt niin vähän, sinä olet ollut nöyrä ja tyytynyt vähään vaikka sinulla ja kaikilla teillä on mahdollisuus pyytää paljon enemmän. Minulla on kaikki mahdollisuudet toteuttaa teidän hurjimmatkin ja mahtavimmatkin toiveenne jos te vain osaatte niitä pyytää. Te vain rukoilette, mutta harvoin pyydätte ihan oikeita vastauksia rukouksiinne. Meilläkin on olemassa välillä hyvin tylsä yksisuuntainen viestintä. Sinä viestit olostasi minulle, jonka minä jo tiedän mutta et mitenkään ole valmis ottamaan minun viestiäni vastaan. Sinä et ihan oikeasti kuuntele minua. Kyllä meillä välillä on hyvä kaksi suuntainen viestintä, mutta silloin sinä olet yleensä hyvällä tolalla ja olet virittäytynyt minun taajuudelleni ja tiedät sen itsekin. Mutta kun todella kärsit, sinä laitat kyllä kokoaika viestiä tännepäin mutta et pysty virittäytymään ottamaan mitään vastaan. Sitten minun on tehtävä joitain temppuja kuten äsken tuo valo jotta sinä todella huomaisit että kaiken surun ja kärsimyksesi keskellä minä olen rinnallasi. Minä kuljen aina kanssasi, minä rakastan sinua niin kuin sinä rakastat minua. Ja jos mennään noihin elämän kokemuksiisi, itse olet valinnut ne itsellesi jotta sinulla olisi paremmat mahdollisuudet siirtää verho syrjään ja muistaa minut ja kaiken sen mikä on täällä toisella puolella.

Kyllä sinä voit kirjoittaa kirjan elämästäsi, mutta minä toivon että antaisit minun kirjoittaa sen kanssasi. Me yhdessä olemme käyneet tämän kaiken lävitse ja todellakin tämä on viesti sinulle minulta Jumalalta. Minä sinun kynääsi nyt liikutan. Huomaatko kuinka minä tiedän pienimmätkin ajatukset mitä sinun mielessäsi liikkuu. Minä olen yhtä sinun kanssasi ja kaiken muun kanssa. Minä olen kaikkialla. Minä jopa olen kaikessa verkostossa, minähän näitä verkostoja yhdistän. Te kaikki olette osa minua. Minä olen kaikki.

Mitä sinä elämältä maaplaneetalla odotat, toivot se kyllä tulee tapahtumaan kun pääset irti siitä kaikesta mikä sinua estää elämästä yltäkylläistä rakkauden täyttämää elämää luottaen joka hetki minuun ja itseesi ja kaikkeen ympärilläsi. Heti kun lopetat epäilemisen ja luotat niin sinulla on kaikki se mitä ikinä olet toivonut itsellesi ja voin muuten kertoa että sen saa paljon helpommalla kun luottaa kuin epäilee ja yrittää tehdä töitä sen eteen. Kyllä minä ohjaan sinua joka hetki tekemään oikeita asioita kun sinä luotat että minä olen täällä ohjaamassa sinua. Kun sinä vaan kuuntelisit, virittäisit useammin vastaanottimesi minun taajuudelle. Sillä sitä minä en voi tehdä että väkisin viritän vastaanottimesi, no joskus sekin joidenkin teidän kanssa on tehtävä ja sanottekin niitä ihmeiksi, yleensä kuin ihmeenkaupalla pelastutte jostain, mutta minä se vaan olin hieman virittämässä vastaanottimianne.

Olet oikeassa nyt on tulossa ajat jotka olette huonolla talouden pidolla saaneet aikaan, nämä ajat tuovat paljon kurjuutta ja kärsimystä tullessaan ja jo nyt sitä on maaplaneetalla hyvin paljon. Nämä ajat myös mahdollistavat sen että yhä useampi virittää vastaanottimensa samalle taajuudelle minun kanssa. Kirjoita tämä heti huomenna teidän verkkoon, sanojen verkkoon ja tämä meidän lyhyt keskustelu voi myös auttaa jotain toista virittäytymään samalle taajuudelle minun kanssa. Sinä et saa välillä kirjoitettua kun ajattelet niin paljon kysymystäsi. No kysy se minulta.

 

Onko minun kirjoitettava kaikki tämä ihan alusta asti?

 

Kyllä ja mielummin olisit voinut vielä enemmän kertoa alussa sinun vuosien kokemuksista. Olisit tarkemmin voinut nimetä asioita mitä on elämässäsi tapahtunut, mutta sen sinä voit tehdä myöhemminkin. Sinun itsesi on käytävä läpi se itsesi kanssa että haluatko todellakin kertoa ja kirjoittaa kaiken sen minkälaista sinun elämä on ollut koska huomaan että jo nyt arastelet muutamaa hassua sanaa mitä sanot omasta elämästäsi. Sinä olet nöyrä minua kohtaan, mutta ylpeä kanssa ihmisiäsi kohtaan.

Huomasitko minulla oli toinenkin tapa virittää sinut minun taajuudelleni. Siitä on jo aikaa kun tuon kauniin sulan laitoin tämän kirjasi väliin mutta sinä et ole ehtinyt kirjoittaa. Sinä olet vaan mennyt eteenpäin tai sitten itkenyt kärsimystäsi. Minä olen ollut koko ajan kanssasi ja kyllä sinä sen tiedätkin mutta sinä et luota minun mahtiin. Sinä et luota omaan mahtiisi, kuinka sinä voit muuttaa täydellisesti oman elämäsi, kunhan vain virittäydyt minun taajuudelle joka on muuten sinun taajuutesi. Sinä kuuntelet nyt itseäsi. Sinä kommunikoit itsesi kanssa ja luot tämän viestin jota erittäin sotkuisella käsialallasi kirjoitat. Kyllä tämä olen myös minä, tämä et ole ainoastaan sinä. Sinä kyllä tiedät että me olemme yhtä. Juu, kuulin kyllä anteeksi pyyntösi tästä käsialasta. Tiedän ettei nopeasti kirjoittaminen ole sinulle helppoa, eikä tämän lukeminen tule myöskään olemaan helppoa. Mutta muista minä olen aina sinun kanssasi. Sinä voit kysyä minulta mitä tähän olet kirjoittanut.

Voi rakas niin minäkin rakastan sinua ja arvaa onko ihana katsella tuota hymyä huulillasi ja ilon pilkettä silmissäsi, verrattuna siihen äskeiseen kyynelten tulvaan, kasvojesi vääntyneeseen surkeaan ilmeeseen. Kyllä nyt sinä menet nukkumaan. Minä tiedän että palaat luokseni vielä hyvin pian. Minä olen aina kanssasi, AINA!

 

Kiitos rakas!